Informační portál

Postup před realizací zakázky

1. Zaměření prostoru

K vypracování návrhu kuchyně stačí půdorys místnosti s přesnými rozměry. Zaměřte stěny, pozice oken, dveří, topení, výšky parapetů a místnosti. Máte-li provedeny el. rozvody, rozvody vody, odpady a odtah pro odsavač, proveďte i toto zaměření včetně popisu, z jakého materiálu jsou stěny, podlaha a strop. Zaměření prostoru Vám mohou provést i naši technici. Po konzultaci v naší vzorkovně Vám zpracujeme návrh kuchyně včetně cenové kalkulace. Před uzavřením zakázky dostanete informace o postupu realizace a přesném termínu montáže.

Osobní konzultace s odborným poradcem – projednání Vašich požadavků (výběr materiálů a dalších doplňků, popř. spotřebičů).

Na základě dohodnutých požadavků Vám do jednoho týdne vypracujeme 3D grafický návrh včetně cenové kalkulace.

Postup při realizaci zakázky

Při sepsání smlouvy o dílo požadujeme zálohu, tj. 50% z celkové ceny díla v hotovosti nebo bankovním převodem. Po sepsání smlouvy, provádějí naši technici přesné zaměření a na místě vyřeší se zákazníkem i některé technické detaily.

Doba dodání je 4-6 týdnů ode dne sepsání smlouvy o dílo.

Za realizaci je nutno uhradit do tří dnů od předání díla.

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou minimálně 24 měsíců. Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy písemně a doporučeně, bez zbytečného odkladu , nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží. Reklamační list musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady a návrh na vyřízení reklamace. Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 10 dnů ode dne jejího obdržení.

Návod, jak správně udržovat nábytek

Nábytek je vyroben z materiálu lamino, vysokotlakých laminátů (pracovní desky), fólií, akrylátů (dvířkovina), masiv, dýha a jiných dekorativních materiálů. Tento materiál má velice dlouhou životnost, ale záleží také na tom, jak se k němu chováme.

UPOZORNĚNÍ PRO ZÁKAZNÍKA:

NA VÝŠE UVEDENÉ BODY V NÁVODU, NEBUDE BRÁN ZŘETEL PŘI REKLAMACI. V PŘÍPADĚ JAKÝCHKOLIV NEJASNOSTÍ SE INFORMUJTE U SVÉHO DODAVATELE.